טבעי, שזה סינטטי! על יתרונות וחסרונות הדשא הסינטטי

עיצוב גינות גג

לשיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

טבעי, שזה סינטטי! על יתרונות וחסרונות הדשא הסינטטי

הוא ירוק כל השנה, וכמעט ואינו מצריך תחזוקה, נהנים ממנו ממש בסיום ההתקנה והוא חוסך לכם הרבה כסף. רבים יעידו לטובתו, יש שיעידו נגדו, אבל דשא סינטטי, למרות הכל, הופך לאחר הפתרונות הפופולריים ביותר בתחום עיצוב גינות. מהם היתרונות והחסרונות של הדשא הסינטטי? ומדוע הוא נחשב לבחירה מוצלחת כל כך בעיצוב גינה?

יתרונות הדשא הסינטטי

ירוק כל השנה ובלי מאמץ מיוחד – דשא סינטטי נשאר ירוק כל השנה, ולא מצריך שום מאמץ של כיסוח, הדברה והשקיה. הוא שומר על מראה חדיש לאורך זמן, בזכות האלסטיות שלו וצפיפות הסיבים בו. בחירה בדשא סינטטי מהווה בחירה, שמאפשרת חיסכון משמעותי בתקציבים ובזמן.


ניתן לניצול מידי – בניגוד לדשא רגיל המצריך תקופת הסתגלות של כחודש, דשא סינטטי ניתן לניצול מידי, מיד עם סיום ההתקנה. זהו יתרון אדיר עבור גינות מעוצבות וסביבות חוץ בפרט במיוחד, כאשר קיימות התרגשות לקראת התוצאה הסופית המרהיבה.


סינטטי אבל במראה טבעי – אודות לפיתוחים חדשניים בתעשיית הפלסטיק ובפרט בתחום הפוליפרופלן, ניתן להשיג כיום מוצרי דשא סינטטי, המעניקים מראה אמתי ממש, ומתחקים אחר זנים טבעיים, הן בהיבט הגוון, והן בהיבט רמות הגימור, כך שהתוצאה המתקבלת נעימה לעין ולמגע.

חסרונות הדשא הסינטטי

כגנן עלי להתוודות, שתחילה נרתעתי מהמחשבה, שעלי לעצב גינות עם דשא סינטטי, המפגש של החומר הפלסטי ממנו הוא מורכב עם קרני השמש מעלה את הטמפרטורה במרחב, ולא נעים לדרוך עליו יחפים, כשחם במיוחד. ולמרות זאת, נוכחתי לדעת, שכאשר מתקינים דשא איכותי, היתרונות עולים על החסרונות, ומדובר בהשקעה חכמה, שתחזיר את עצמה לאורך שנים.

דגשים להתקנת דשא סינטטי

לעבודה המכינה יש חשיבות רבה בתוצאה הסופית, שתתקבל, ביצוע קפדני יעניק תוצאה, שתראה נפלא לאורך שנים רבות.

מבחינת המצע, חשוב לתת דגש לבחירת סומסום איכותי, ולרכוש את רצועות הדשא מספק אמין.
חשוב לבחור בקנט עבה ועמיד וליצור משטח בקווים אמורפיים עם כניסות ויציאות כגומות שתילה. פעולת ההידוק והשיפועים באדמה המקורית, ישפיעו על איכות הדריכה ותוואי השטח.

לסיכום,

 

דשא סינטטי הוא אומנם לא הדבר האמיתי, אבל הוא בהחלט מספק תוצאות אמתיות ואיכותיות, שלא רק נשמרות לאורך זמן וחוסכות במשאבים, אלא גם מעניקות מראה נעים למדי, בגוון ירוק, שנשאר כך לאורך כל השנה, וכמעט ללא תחזוקה כלל.

 

אני ממליץ לשלב דשא סינטטי בעיצוב גינות קרקע ואפילו כחלק מ"ריאה ירוקה" בגינות על גג או גינות במרפסות.

סיגליות עיצוב גינות – יוצרים את הגינה שלכם בכל מקום שתבחרו. להתרשמות מהפרויקטים בקרו אותנו באתר, וצרו איתנו קשר להתייעצות, קבלת הצעת מחיר ופרטים נוספים. יונתן

לקריאה נוספת

רוצה לשמוע איך אנחנו יכולים לעזור עם עיצוב הגינה הפרטית שלך?

השאירו לנו הודעה ונהיה בקשר בקרוב

שביל כניסה לגינה עם דק, מנגל
צורה אליפטית

הגינה שחלמת עליה - במרחק נגיעה

מזמינים אותך לתאם שיחת יעוץ ללא עלות